nämen tja!

Tja.. sååååååryyyyyyyyyyyyy för dåååliiiwg uppdateriiinwg.. lewssen assoooww...
DRIIIIIIIIIIIIVER!

Nämen jag har varit med sanna & dani, och sen åt jag svennebanan middag här hemma, stuvade makaroner & falukorv.. Möms.
Nu sitter jag med mamma & ser på B- programmet "Kändisdjunglen" ... så dåligt gjort. Aja!
Längtar tills fredag! Ska ju på tjejmiddag hos Natasha då :D

Aja nu ska jag se på tv & sen fixa danskläder till imorgon, föressten kommer jag nog hem sent imorgon kväll, ska dansa till 21.15 & sen hem till min underbara syster som flyttat, saknar henne så sjukt mycket!

en sajjk bild, men på min syster Rosanna iaf :)<333333333333333333/ nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0