natti

Tjena på kvälls kvisten! Mår ni bra?! Jag sitter & kollar på min dansuppvisning från i våras... på danshuset. Danshuset SUGER.. det är inte förns nu jag börjar inse vilken B- dansskola jag gått på. Alltså om man vill bli duktig. Därimot är danshuset väldigt bra att "börja med" det är lätta koregrafier där! Medans på marikas så utvecklas man snabbt för att korigrafierna är mycket svårare! Jag är fan duktig på locking ser jag nu när jag tittar på videon! Hahaha!

Ska dra in till dansen imorgon & hoppa med på streetmix med Ambra, är så sugen på att dansa!

Juste vet ni.. haha jag satt nere vid datorn förut så kommer pappa brevid mig och sätter typ ett papper mot mitt öra så det skulle kittlas.. jag blev LIV rädd och vänder mig om & får pappret i ögat! Gjorde så sjukt ont!
Sen lite senare kollade jag mig i spegeln och såg att jag hade en röd prick i ögat?! haha shitt!

HAHAHAHA så sjukt ful bild! ahahha jag kollar fan i kors med ena ögat!!
Men ser ni pricken? den är ännu rödare i verkligheten!


seriösa nina...

Aja nu ska jag spotta i handfatet, haha! Trevligt va? nämligen så att jag har tandborsten i munnen.. haha shitt råka nyss svälja tandkräm.. aja måste ta i tur med mina problemas! Puss / nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0