nina här!

Tjaoo! Nina plugghäst här! :) Im so SMART!
Nej men ni ska bara veta hur smarta jag & felicia är tillsammans, ainstchain liksom! Vi pluggade massor av spanska & förhörde varandra & pluggade engelska också, satt i tre timmar & BARA pluggade, okej .. mhuhu vi skrattade & gjorde lite andra saker också,men vi fick iaf allt gjort, och det är ju huvudsaken! ;)
En rolig sak hände när felicia skulle gå, och ja skämde ut mig, MOHAHHA FEEL THE PAIN!.....
Nej men det kommer ett inlägg om det sen! ska bara fixa lite grejer som har med det att gör först! Nu blir ni nyfikna va?
sorry för Oroterad bild! .. galna felicia iaf hahaha!
juste sa jag att vi bakade kladdkaka det första vi gjorde när vi kom hem? jag hade (har) ju SJUKT ont i min mage på vänstra sidan, lite längre ner på magen (hahha värsta förklaringen) ... och har haft det hela eftermiddagen & typ från och till, en hel vecka, whats wrong with me?

PÖSS/NINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0