nina leker



- Ikea det måste vara en utav världens bästa varuhus? det finns ju allt man behöver där! Och allt är så himla billigt! Dessutom är det super mysigt att vara där! Håller ni inte med mig?

- Bio hur mysigt är det inte att gå in på sf's hemsida & bestämma en film man vill se, gå till biografen köpa massa gott & kolla på en bra film? Tummen upp för bio!


- Hösten årets mysigaste årstid! Fina färger på löven, regn & mysigt väder, skinnjackor stora sjalar, stövlar, strumpbyxor i mysiga färger & fina tunikor och stickade tröjor, hösten är bäst & dessutom fyller ju jag år då!

- Fester/tjejkvällar det är så himla mysigt! I love it! Antingen fest där man kan släppa loss ordentligt och dansa och köra fullt ut med sina vänner, eller bara en mysig tjejmiddag eller en filmkväll! Snart när vårt mysrum är klart så ska jag fanne mig ha tjejkvällar så ofta som möjligt!

- Läxor vem fan har kommit på att barn ska ha läxor?! Det måste vara det dummaste jag någonsin varit med om, läxor på fritiden, man hör ju själv hur det låter! På fritiden ska man ägna sig åt saker man tycker är kul! Inte skolsaker & jobb, sånt gör man i skolan! En stor fet jävla diss åt LÄXOR!

- Alkohol i stora mängder, visst många tycker säkert det är kul att bli full & bli lite "galen", jag kan tycka såhär, att det är kul till en gräns, men inte när ens kompisar blir helt fuckt up, och inte kan kontrollera sig själva & blir konstiga och säger saker dom inte menar. Alkohol kan helt enkelt vara "bra" till en viss gräns. Annars kan iaf jag & mina kompisar ha kul utan dricka.

- " Jag starta mjukis byx trenden",kan dom här jävla tjejerna sluta tjata om det? både kissie,dessie & paow tjatar om att det var dom som startade den trenden, wtf! Det är en mjukis dräkt! det är som att säga " jag startade strumpbyx trenden" alltså seriöst? det är så jävla töntigt att dom ska hålla på att tjata om vem som var först? folk inspererar varandra! Thats it.

- Att vissa bloggar inte fungerar som dom ska, det är skit irriterande! Är det bara jag som drabbas av dethär?när jag tex går in på amirs blogg så är hans design helt konstig! så då kommer detta upp:
Bara jag som har dethär problemet?!


Puss/niina
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0