Plugga plugga plugga !!

Hej nu är jag hemma har precis ätit mellis:)
nu ska jag sätta mig och göra klart alla min frågor i kemin och sen ska jag träna på provet som vi har på fredag:(
asså kemi är så j*vla tråkigt hahah jag somnade på lektionen idag:P
Om ungefär i och en halv vecka har jag prov i so så jag måsta läsa på lite där med:)
asså so det är skit kul tycker jag vi jobbar typ med familje ekonomi nu, det är ganska kul faktiskt:)
vi får ju en del kommentarer och det är så kul!
så fortsätt vi vill ha mer!!
och så vill vi veta vad ni tycker :)
Aka nu måste jag plugga men först ska jag sätta på whitney houston - call you tonight !:-)
hahaha/ yasmine
hahah jag och elsa taget utav sannnnaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0