shopping

Hellu my lovers!
Nu är jag hemma efter en lååång dag! jag mamma och pappa har varit på bolia,concept,mio & ikea.. missade kanske någon? men aja! Vi letade efter en soffa/bäddsoffa till vårat blivande mysrum! Vi skulle köpt en på mio men det var 9 veckors leverans tid??????!!!
Det blev en svart från ikea, superfin! Sen så hade dom något erbjudande, ikeas mjukisdresser för 200! för alla ikea medlemmar, så mamma köpte den till mig! Dock var den rosa och inte turkos eller svart! Men den är iaf hur mysig som helst & jag känner mig som en rosa ponny i den! Wiiih, en rosa ponny i rosa moln!
Hahahaha! aja nu ska jag hjälpa till med middagen, blir pappas köttbullar & potatis! Yasmine...BRUUUNSÅS! HAHAHHA!  PUUUUUSSIIIIH
ser därimot mer ut som en rosa gris än en rosa ponny! ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0