Sockerkaka!

Hej just nu håller jag och nina på att baka en saftig sockerkaka hahha:)
Idag åkte vi till kista och åt arabiskt och så  köpte lite grejor:)
Igår när jag och sanna var i stinsen köpte jag en jätte fin vit stickad ofta från bikbok (har ingen bild)
och då hittade jag en tunika som jag tyckte jätte mkt, fast den fanns inte i den storleken som jag ville ha
men så hittade jag den nu när vi var inne på bikbok kista så jag köpte den:-)
och sen köpte jag ett par örhängen från indiska.
Idag kommer min mamma hem:) jag har inte längtat hem alls
jag trivs fruktansvärt bra hemma hos nina, man får verkligen ingen hemlängtan :)
ninas mamma är så snäll mot mig! hon känns som en liten extra mamma åt mig hahha så man saknar inte sin mamma så jätte jätte mycket.
Jag får inte glömma och säga att ninas pappa är jätte gullig också hhahaha!
och gör världens godaste sås hihihi!
tunika från  bikbok
indiska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0