sollentuna = ghetto?????

Hhaaha efter teatern var jag med viola lite, hon bor på söder & har typ aldrig åkt utanför stan.. och aldrig åkt pendeltåg haha! så hon följde med mig till sollentuna och hon har typ aldrig sett något värre... hon blev typ svag i benen & allting HAHAHA, riktig söderbo :P!

Tjejer hör av er om ni ska hitta på något ikväll! ..

Jag kan inte smsa/ringa från min mobil just nu för den är så D-Ö-D, jag hatar min mobil! men man kan ringa & smsa mig men inte säkert att jag svarar!
Aja hittar jag inte på något annat så ska jag min syrra & mamma till kista, äta & gå på bio :)
The ugly truth tror jag den heter!


Mysigt :) det här blir en lugn helg...not my style.. men det får bli så

Puss / nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0