Sorry

Förlååt för att jag inte har skrivit på länge men har faktiskt inte orkat.
Idag har jag inte gjort något! Sov när jag kom hem från Sanna för att jag va så trött haha, och sen har jag bara nördat framför datan och snacka med Sanna :D'


Emma och jag för sjukt länge sen.. eller jaa lite mer än ett år sen.


Jag och Elsa


Coffy och Serg


Nina och jag


Sanna och Emma <3


Elsa och jag


Mulle och Jack


Nicklas


Jag Sanna Emma den bjuder vi på


Jag och Sannas rygg


*borttagen bild*



Sanna jag Emma och Nina


Nina och jag<3 kjolar haha


Och sista bilden är från igår kväll faktiskt:



Yaz, Sanna, jag Nina, Felli och Emma.



Puss/ Dani



Kommentarer
Postat av: Tahsim

gud vad Läskig Dani ser ut osminkad!!! Va du kanske Trött?

2009-09-05 @ 23:10:51
Postat av: Anonym

Hörru ditt namn är läskigt, Tahsim!!

2009-09-06 @ 03:48:34
Postat av: Anonym

Hörru ditt namn är läskigt, du som kommenterade.gör mig mörkrädd!!

2009-09-06 @ 03:52:34
Postat av: Tahsim

Fan vad Fegt att Inte skriva vad man heter? O:

2009-09-06 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0