tjaaaaa!

Tjaao! Sorry för att jag inte uppdaterat .. men jag kom hem så sent från dansen igår!
Igår köpte jag en stickad tröja & en lila mössa från GT ...Skönt och shoppa lite! hittade också en butik där jag ska köpa min svarta mjukisdress.. skulle ju köpt en från H&M men den finns inte .. :( så jag ska köpa en inne i stan antingen en svart eller turcos.. ONÖDIG FAKTA -.-

Idag skulle jag varit med tjejerna.. fast jag hade redan bestämt med felicia & paulina att vi skulle göra något.. men sen skulle felicia till julia helt plötsligt.. så det sket sig.
Orkar inte rycka upp mig & hitta på något, det får helt enkelt bli en hemma kväll ! Min syster ska komma hit och äta med oss, känns så konstigt att hon har flyttat, det är nu jag börjar fatta det, hennes rum är helt tomt och ekar, och mamma skrev en lapp & satte i hallen " middag runt sju, rosanna kommer!" shitt, hon bor inte här längre...hon ska på middag hos sin egen familj? stört. Aja det blir mysigt att vara hemma och umgås med familjen!
Imorgon ska jag på äääälskade calle flygare, alltså det går inte att beskriva hur jävla kul jag tycker att det är!
Alla är så sjukt jävla roliga, alltså jag lovar, det är några av dom roligaste människorna jag någonsin träffat, alla är verkligen sig själva, alla är modiga, pratiga & framför allt GALNA.
Jag älskar att vara där, jag blir så glad & sprallig av det! hAHAHAHHAHA
Aja nu har ni fått ett rejält inlägg av mig! Och jag kommer uppdatera mycket ikväll tror jag!
Puss på er / nina
haha så här ser jag ut... och känner mig just nu..! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0