Trista söndag.

Idag när jag var på Bauhaus med mamma & pappa så trodde jag seriöst att det var den tråkigaste dagen i hela mitt liv, jag blir så depprimerad & uttråkad av att gå in i sånadär affärer! Blir inte ni det? det finns ju inget roligt att kolla på eller något roligt att göra över huvud taget, en typiskt "Vuxen affär" visst? Trä, dörrar,badkar,hyllor spikar,duschdrapperi, bara massa TRÅK! Blä!

Jag gick in på stadium med mamma och köpte en grej.. en grej kan man säga så om denhär saken? haha :P?
Vad kan detta vara?
hmm...
Nämen! Ett par nya dansskor!


Dagens outfit -
Stövlar - din sko (förra året)
Tunika - bikbok

Och så slänger jag in en bild på antonios ben,  mohaha! Jag & tjejerna hade lite kul och ritade på hans ben igår kväll när vi var på vallen! muhuhu!
oops oroterad bild.


Nu är det middag på G! Föressten har jag pluggat as mycket nu på kvällskvisten, haha!
Grym jag är! Det är fan söndag! Men har trots allt prov på tisdag!
/ nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0