upptagna nina?

Ja hej! Jag lever :)! Kom hem för någon timme sen & duschade, nu ligger jag fräsch & fin under täcket och ska snart sova, var så sjukt kul på dansen idag! Speciellt på dancehallen.. :D nästa torsdag kommer jag nog hoppa upp en grupp & köra där på raggan ist, hatar vår grupp! förutom tjejerna då..
Men iaf, efter dansen kom mamma & syster och hämtade mig, mot gärdet till min syster! Ååååååå vad jag saknat henne, min älskade bästa älsklings syster! Nu när hon flyttat så inser jag hurr mycket jag älskar & saknar henne, dom har sååååååååååååååå fint i sin lägenhet, så himla super mysigt! åh! jag älskar deras lägenhet! 8)
Ska hem till dom & sova hos dom någon helg, kommer bli supermysigt!

Imorgon ska jag göra Pastasallad med : Rödpesto,gurka,pasta,majs,parmaskinka & parmesanost, så ska jag nog springa förbi pendelnkiosken & köpa något gott imorgon bitti också! Jag kommer hinna hem imorgon efter skolan en liten snabbis, så jag uppdaterar då! Ska på tjejmiddag imorgon också!
Puss / nina

föressten.. jag & emma snackade om hur vi skulle göra med bloggen .. fortsätta/sluta.. och emma sa att dom andra tjejerna o hon också snackat om det.. så vi kanske slutar, ska snacka med tjejerna om hur dom vill ha det!

Aja puss

siiiciiilen, haha kolla mannen! :P

Kommentarer
Postat av: Verre

Snälla ni får inte sluta att blogga. Ni är skit bra. Det är bra när ngn uppdaterar väldigt ofta. Ni har en super finn blogg, vad mer kan man bejära??!



Men ja.... det är ju inte jag som bästemmer. Men bara så ni vet så gillar jag eran blogg och så är det !! Det kommer att kännas mkt konstigt och tomt när ni slutar.



// Verre

2009-09-18 @ 19:20:06
URL: http://verresss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0