Yeah

Tjena:)
Sitter och lyssnar på musik och chillar lite:) Har inga läxor till imorn så det e bra. Kul att ni har börjat kommentera liiiiite mer, men ni kan bättre!

Här kommer lite bilder gamla som nya..!

Emma och jag i stan, äta kebaaaaaaaaab



Jag haha när vi missade tåget,



Jag och Yaz


Emma jag och Niiina


Mina, Ninas och Emmas fötter:)


Emma och jag




Skolan hade börjat...


Trött och hade tråkiiiigt, somnade faktiskt på en bänk efter det där...(a)



Saaaaaaaaaanna


Skuuuulan¨


Innan seglingen


Jag och Sannas hand


Kolla min blick hahah "ååååh läppglans moahah""

PUUUUUUUUSS
DANI


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice pics!! ;)

2009-09-15 @ 22:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0