Varning långt inlägg...

Hejhej, nu skriver jag ett inlägg trots att jag inte orkar haha :P
Jag kom precis hem från Dani... som vanligt haha ,vi har typ vart med varandra varje dag i... jag vet inte hur länge?
Men aja efter skolan åkte vi iallafall och hämtade Stella ( Danis hund ) och sen åkte vi hem till Dani och åt frysta hallon och popcorn :)

Asså jag är så sjukt irriterad på vissa saker just nu ! Folk som tror att man kan komma och gå som man vill, och då snackar jag om att när personer känner för det så är dom hur trevliga som helst och sen helt plötsligt kan dom bli dryga från ingenstans !Sure om jag hade gjort nånting, men utan anledning ?:S Nått som INTE går hem hos mig kan jag säga.
Sen en annan sak som stör mig så HIMLA MYCKET är när folk inte kan vara sig själva. Som när person har en personlighet när den är med några och en annan med nåra andra och jag snackar inte bara om EN person nu utan det är flera runtomkring mig som håller på så och jag fattar inte vad problemet är ?! Jag blir så jävla irriterad och det är en sak som jag aldrig skulle kunna göra själv, jag är den jag är och även om jag skulle byta umgänge så skulle jag inte byta personlighet. Personerna som känner mig har lärt känna SANNA så varför skulle jag då låtsas vara nån jag inte är helt plötsligt? Visst man kan ändra åsikter beronde på vem man är med, det kan jag lätt erkänna att jag själv kan göra ibland, men det är inte att ändra personlighet !
Så människor tänk efter, vill ni bli sedda på ETT sätt eller på FLERA olika ?:S

Sorry för långt inlägg men jag var tvungen att skriva av mig lite..

// SANNA

Kommentarer
Postat av: Tahsim

Du är en stark tjej SANNA!!!

2009-09-24 @ 20:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0