Vi försöker dricka te:P

Hej nu är jag hemma hos nina vi sitter här framför en varsin dator och försöker lära oss och dricka te hahhah det är inte som att vi tkr att det är speciellt gott men...!
Asså det är inte som att det finns några fördelar med att tycka om te men man kan ju alltid försöka tycka om det hahhaha:P
Idag efter skolan gick jag hem och fixade några saker.
Sedan gick jag hem till sanna och vi chillade ett tag:)
sen åt vi middag och efter det cykla
 vi typ runt hela sollentuna och pratade om massor, det var riktigt skönt faktiskt.
Sen drog vi till donken och åt en hamburgare hahha GAMAR. Sen drog vi därifrån och cyklade vidare och snackade.
Efter ett ganska bra tag hihi gick vi hem till sanna igen och börja äta igen typ o så pratade vi ännu mer hhahah det blev värsta prat kvällen:-)
Sen ringde nina mig och sa att hon hade kommit hem och då cykla jag hit och nu är jag här igan hahha:).
Imorgon har jag skolfoto hahah "jätte kul"
Aja sov så gott! / yasmine
puss puss puss!

Kommentarer
Postat av: sofiiiiia

haha you go girls...;)

2009-09-05 @ 10:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0