we sucks

Vi suger. Ingen har typ uppdaterat? aja jag har iaf ett bra skäl... mitt internet har inte funkat på hela dagen, därför!

Efter skolan åkte jag in till mamma & pappas kontor, mötte upp pappa & åkte till Damon, han har vääääärldens gulligaste kattunge, så sjukt jäkla söt! Jag hatar katter egentligen, men den här var så sjukt gullig!
Conrad heter den & ser ut såhär!

bild lånad från google, men den ser ut sådär! Den var så mysig & gosig, och framför allt busig, världens snällaste katt, tar man upp den i famnen så bara ligger den kvar, åh jag vill ha Conrad hos mig nu! :)

Tur att jag har min egna lilla bebis, nämligen zogin!<3
Jag fick iaf kläder, 3 par jeans & tjock tröjor, im in löve! Tack bästaste damon! ilyyyy braddah :D

Imorgon efter skolan ska jag möta upp paulina och åka in till söder, sen till dansen! (Y)
Kommer bli liiiite pinsamt på dansen, hahahhahahahah (!)

Aja ni får ha det bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0