WITNEY HOUSTON - min idol!

ÅÅÅÅ äntligen får jag höra hennes nya låtar:)
ni kan inte förstå hur mycket jag har längtat efter att få höra hennes nya låtar!!
jag har typ lyssnat igenom alla nu och jag har redan blivit hel kär i vissa låtar!
Asså alla låtar är inte jätte bra men vissa är skit bra:-)
Men hennes röst är tyvärr inte lika bra som innan hon  börja med dråger och alla tråkigheter!:(
Men hon är ändå grym!!
HON ÄR BÄST!!
Jag är så obeskrivligt glad över att hon är friskt igen, hon har verkligen fått en gåva från gud!
Och det ska hon inte kasta bort!!!
 
nu sitter jag och lyssnar om och om igen på "I LOOK TO YOU" 
och så lyssnar jag på "CALL YOU TONIGHT"
det är redan ett par favoriter kan jag säga!!
texten på dom här låtarna är så bra att man bara vill gråta speciellt I LOOK TO YOU!/yasmine
under tiden då hon tog dråger, visst kan man inte tro att det är hon!?
2009 vackrare en någonsin! man kan verkligen säg att gud har varit med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0