Tjena JAO

Hallå där, det var längesen ;)
Nääädå, men jag har varit sjuk. Som fan, men det börjar gå över nu. Ska stanna hemma imorrn för att "inte smitta andra" HAHA vilken skämt


Jag har 2 grejer att säga, vilket inte alls hör in här. Men jag har suttit och tänkt på dom hela idag så nu fan ska det upp här.

Det första är att när man börjar drömma om att tvätta håret ( schamponera och balsamera och känna det mjuka nytvättade håret lalalaaaa ) är det nog dags att tvätta håret. Gissa om jag sprang in i duschen?!

Och det andra handlar om Ninas helt sjukt långa inlägg, (jag vet, nu tänker ni hur jag orkade läsa hela det, men jag var tvungen haha.. ) och håller med henne, och det påminner mig om en lektion vi hade i SO förra året. Vi snackade typ just om det, komplex och typ media och hur det påverkar oss. Och då öppnade jag min trut och sa något i stil med:
Jaa men det är ju så att när man ser en skyltdocka ha på sig jeans som är snygga vill man ju prova dom, och då när man provar dom kanske dom inte sitter bra, och då får man ju komplex och det är ju inte bra.. Så jag tycker man borde ta bort skyltdockor... ( Jag var täppt i näsan oxå så det lät som om jag snyftade haha tjejerna höll på att kissa på sig typ )


Nu fick jag ur mig det. Så hejdå och jag skriver imorrn :) / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0